بسم الله الرحمن الرحيم / ياخونا خلو بالك من انفسكم ومن اهليكم وياريت متنزلوش من منازلكم الا للضروه عشان الوباء ده صعب وشديد الخطوره على اهلينا خصوصا الكبار بالسن وان شاء الله ربنا يحفظنا جميعا بحفظو ياخونا انا صديق عزيز عليا جالو والحمد الله شفا منو بس شاف تعب وصعوبه شديده وبيقول مكنتش اتوقع ان صعب للدرجه دى وان الواحد وهوه فيه الفيرس بيتمنا الموت من الالم فايريت منخدش الامور ببساطه ونحافظ على انفسنا واهلينا ونستهم بالتعقيم باستمرار وندعو من الله ان يرفع هذا البلاء ويرجع العالم كما كان ونقول الحمد لله رب العالمين والسلام عليكم ورحمت الله وبركاتو
المشاركات
- الحصول على الرابط
- X
- بريد إلكتروني
- التطبيقات الأخرى
بسم الله الرحمن الرحيم/ نصيحه لكل الناس يوم الاتنين شم النسيم بدل الخروج من المنازل نصلى ونشغل القران ونصلى على نبينا وندعى ربنا يرفع عنا الوباء والبلاء ونقرب من الله بنيت التقرب والتضرع الى الله حتى يرفع عنا البلاء ونقعد مع اهلنا واولادنا والله واحنا مع اطفالنا هنحس براحه جميله وندعو من الله ان يحفظنا ويحفظ كل دول العالم ويرفع الوباء من جميع العالم برحمتو والسلام عليكم ورحمت الله وبركاتو ،