بسم الله الرحمن الرحيم/ نصيحه لكل الناس يوم الاتنين شم النسيم بدل الخروج من المنازل نصلى ونشغل القران ونصلى على نبينا وندعى ربنا يرفع عنا الوباء والبلاء ونقرب من الله بنيت التقرب والتضرع الى الله حتى يرفع عنا البلاء ونقعد مع اهلنا واولادنا والله واحنا مع اطفالنا هنحس براحه جميله وندعو من الله ان يحفظنا ويحفظ كل دول العالم ويرفع الوباء من جميع العالم برحمتو والسلام عليكم ورحمت الله وبركاتو
،
،
تعليقات
إرسال تعليق